Publicador de continguts


Els funcionaris i treballadors municipals acudeixen a la Jornada de presentació del nou gestor d’expedients, destinat a agilitzar la tramitació de processos administratius


3 de novembre de 2023

La sessió formativa ha tingut lloc al Palau de Congressos de Palma, amb la participació d’uns 1.100 assistents, i ha estat inaugurada pel batle, Jaime Martínez Llabrés

Palma, 03 novembre de 2023.- El batle de Palma, Jaime Martínez Llabrés, ha inaugurat aquest divendres la Jornada de presentació i introducció al nou gestor d’expedients i eines associades (Sedipualba), que ha tingut lloc al Palau de Congressos amb la participació d’uns 1.100 funcionaris i treballadors de la corporació, a més de regidors i càrrecs municipals, com ara els tinents de batle Javier Bonet, Mercedes Celeste, Óscar Fidalgo, Llorenç Bauzà i Toni Deudero, i els regidors Lupe Ferrer i Miquel Busquets, juntament amb el coordinador d’Innovació i Districte Digital, David Díez.

L’objectiu prioritari de la sessió formativa ha estat el de traslladar als assistents les principals claus de funcionament d’aquest innovador sistema, que, tal com ha destacat el batle durant la seva intervenció, “permetrà agilitzar els tràmits administratius de l’Ajuntament mitjançant la simplificació dels procediments burocràtics i la introducció d’eines digitals que fan possible dispensar una atenció més ràpida i resolutiva als ciutadans”.

D’aquesta manera, la denominada Plataforma Sedipualba, posada en marxa i coordinada des de la Diputació Provincial d’Albacete, engloba diferents sistemes de tramitació i gestió documental, com ara Seres, Segex, Sefycu, Segra, Seca, Seface i Secoin.

En aquest sentit, la plataforma s’ha erigit, a escala nacional, en un recurs d’avantguarda dins l’àmbit de les administracions públiques, i acull la participació de diferents institucions autonòmiques i municipals del país, com ara l’Ajuntament de Palma.

El programa de la jornada ha dedicat la major part del seu temps a escoltar les ponències de José Joaquín de Haro, cap del Servei de Modernització Administrativa i TIC de la Diputació Provincial d’Albacete; Antonio Villaescusa, coordinador d’Administració Electrònica i tresorer d’aquesta mateixa institució, i Miquel Ballester, secretari adjunt de l’Ajuntament de Palma i director de l’Oficina Tècnica d’Administració Electrònica (OTAE).

La cloenda de la sessió ha anat a càrrec del tinent de batle de Turisme, Innovació i Cultura de l’Ajuntament, Javier Bonet.

Cal destacar també que, atesa la massiva afluència d’assistents, l’Empresa Municipal de Transports de Palma ha habilitat una línia especial de bus per a traslladar els participants des del seu lloc de feina, al consistori, fins al Palau de Congressos.

Data darrera modificació: 23 de novembre de 2023